Subject: Vs: Liiklusväline teabevahend
From: "Bobcat Rent" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 31 Jul 2025 11:44:47 +0300

Tere

Täname teavituse eest.

Väga vabandame tekkinud olukorra ja eksituse pärast.

Teabevahendi paigaldajad lähtusid paigaldusel asetusega kõrval krundi autode 
parklast, mis oli viga.

Teabetahvel liigutatakse juba täna 31.07 teest eemale ja kaitsevööndist 
välja.

Vabandame veelkord tekkinud eksituse ja vea pärast.

Lugupidamisega,

Klindex OÜ

+372 56560 560

Rent <mailto:[email-masked]> @klindex.ee

 <https://webmail.veebimajutus.ee/roundcube/?_task=mail&_caps=pdf%3D1%2Cflash%3D0%2Ctiff%3D0%2Cwebp%3D1%2Cpgpmime%3D0&_uid=54&_mbox=INBOX&_framed=1&_search=56485a650f3489b8af8b73fedc1dd5be&_action=preview#NOP> 
klindex.ee

Saatja: Jaan Saia <[email-masked]>
Saatmisaeg: Thursday, 31 July 2025 11:08
Adressaat: Bobcat Rent <[email-masked]>
Teema: Liiklusväline teabevahend

Tere

Teie andmetega liiklusväline teabevahend on paigaldatud ilma riigitee 
omanikuga kooskõlastamata rahvusvahelise riigitee nr 2 Tallinn – Tartu – 
Võru - Luhamaa km 7,24 kaitsevööndisse sõidutee äärest 29 meetri kaugusele. 
Riigitee kaitsevöönd ulatub äärejoonest 50 meetri kaugusele.

Eelkirjeldatud  liiklusvälised teabevahendid on vastuolus Liiklusseaduse § 
53 . Nimetatud paragrahvi lõige 1 järgi annab liiklusvälise teabevahendi 
paigaldamise loa tee kaitsevööndisse tee omanik.

Liiklusvälise teabevahendi omavolilise paigaldamisega seotud väärteo 
kohtuväline menetleja on liiklusseaduse kohaselt Transpordiamet. Teele või 
tee kaitsevööndi alale liiklusvälise teabevahendi paigaldamise eest tee 
omaniku loata karistatakse juriidilist isikut Liiklusseaduse § 2615 lõige 2 
kohaselt rahatrahviga kuni 3200 eurot.

Kohustame Teid  eemaldama eelpool nimetatud teabevahendid liiklusseaduse § 
53 lõige 8 alusel riigitee kaitsevööndist hiljemalt 02.08.2025. a.

Teavitus teabevahendi eemaldamise kohta koos selgitusega omavolilisest 
tegevusest saatke Transpordiametile hiljemalt 04.08.2025 aadressil 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80